Найпопулярніший відеохостинг YouTube видалив три канали російських пропагандистів РФ. Із платформи зникли News Front, Anna News та “Крым24” за порушення умов використання сервісу, повідомляє низка ЗМІ РФ.

На момент видалення, канал російської пропаганди News Front загалом мав 473 мільйони переглядів, Anna News – понад 125 мільйонів переглядів.

Усі три агенства висвітлювали війну на Донбасі за проросійськими інструкціями, називали російсько-терористичні війська “ополченцями”, генерували лише фейки.

До речі, нещодавно президент України Володимир Зеленський підписав указ про продовження санкцій щодо російських соцмереж “Вконтакте”, “Одноклассники” та Mail.ru. Своїм указом він схвалив рішення Ради національної безпеки і оборони від 13 травня, яким пропонувалося заблокувати низку російських сайтів та соціальних мереж.

Також в переліку заборонених є російськиі Яндекс, “Лаборатория Касперского”, DrWeb, інфоагенція “РБК”, а також телеканали “Росія 24”, ВГТРК, НТВ та “Звезда” тощо.

Читайте нас також у Facebook, Telegram, Twitter, дивіться в Instagram