Литовській комісії з радіо й телебачення буде рекомендовано заборонити телеканали контрольованої Кремлем групи RT. Про це заявив міністр закордонних справ Литви Лінас Лінкявічюс, повідомляється на портал Delfi.

За його словами, така рекомендація буде представлена ​​після отримання роз’яснення Єврокомісії про те, що санкції Євросоюзу повинні поширюватися не тільки на внесених до “чорного списку” осіб, але й на контрольовані ними підприємства.

“Ми говоримо про державне новинне агентство Russia Today, іншими словами, RT. Її генеральним директором є Дмитрій Кисельов, який перебуває під санкціями, і за статутом цього підприємства, організації він насправді є одноосібним керівником, призначеним президентом Росії, він сам призначає чиновників, встановлює структуру, політику, керує економічними, фінансовими справами цієї організації “, – сказав Лінкявічюс.

Читайте також: Гібридна війна: п’ять тисяч фейків від російських пропагандистів

Він нагадав, що Литва ще сім років тому стала застосовувати обмеження щодо деяких російських телеканалів через розпалювання ворожнечі і підбурювання до війни, однак наголосив, що цього разу йдеться про “економічні санкції”. Міністр каже, що цензура контенту – “не той шлях, яким слід іти”, однак попередні рішення про тимчасову заборону деяких телеканалів через пропаганду він назвав важливими з міркувань безпеки.

Днями Національна рада з електронних ЗМІ (NEPLP) Латвії заборонила трансляцію в країні семи телеканалів групи RT, яка раніше діяла під брендом Russia Today. Згідно з доповіддю спецслужб Латвії, вони є найвпливовішими телевізійними ЗМІ, через які Росія транслює свою пропаганду в країнах Заходу.

Читайте нас також у Facebook, Telegram, Twitter, дивіться в Instagram