Литовська комісія з радіо та телебачення заборонила трансляцію каналу Russia Today через зв’язки медіагрупи з російським пропагандистом Дмитром Кисельовим, який перебуває під санкціями ЄС, повідомляє Delfi.

У пресслужбі міністерства закордонних справ Литви також підтвердили, що литовська комісія з радіо та телебачення вирішила зупинити ретрансляцію на території країни п’яти програм RT. Рішення набуває чинності з 9 липня.

Зазначається, що рішення зупинити трансляцію ухвалене через санкції щодо Кисельова, а не через порушення з боку мовника, тому представники RT не брали участі в засіданні.

Нагадаємо, міністр закордонних справ Литви Лінас Лінкявічус заявив, що його відомство рекомендуватиме литовській комісії з радіо та телебачення заборонити телеканали контрольованої Кремлем групи RT.

Міністр каже, що цензура контенту – “не той шлях, яким слід іти”, однак попередні рішення про тимчасову заборону деяких телеканалів через пропаганду він назвав важливими з міркувань безпеки.

Раніше Національна рада з електронних ЗМІ (NEPLP) Латвії заборонила трансляцію в країні семи телеканалів групи RT, яка раніше діяла під брендом Russia Today. Згідно з доповіддю спецслужб Латвії, вони є найвпливовішими телевізійними ЗМІ, через які Росія транслює свою пропаганду в країнах Заходу.

Читайте нас також у Facebook, Telegram, Twitter, дивіться в Instagram