Національна рада з електронних ЗМІ (NEPLP) Латвії заборонила трансляцію в країні семи телеканалів групи RT, яка раніше діяла під брендом Russia Today. Як пояснюють у NEPLP, ці канали перебувають під фактичним контролем й одноосібним наглядом російського пропагандиста Дмитра Кисельова, пише Delfi.

Йдеться про телеканали RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Згідно з доповіддю спецслужб Латвії, вони є найвпливовішими телевізійними ЗМІ, через які Росія транслює свою пропаганду в країнах Заходу.

“Отримані нами докази дуже серйозні, і ми закличемо регулятори всіх держав ЄС наслідувати наш приклад та заборонити RT на своїй території. Для таких програм немає місця ні в Латвії, ні в Євросоюзі”, – зазначив голова NPLP Івар Аболіньш.

Читайте також: Євросоюз продовжив економічні санкції проти Росії

До речі, 15 травня президент України Володимир Зеленський підписав указ про продовження санкцій щодо російських соцмереж “Вконтакте”, “Одноклассники” та Mail.ru. Своїм указом він схвалив рішення Ради національної безпеки і оборони від 13 травня, яким пропонувалося заблокувати низку російських сайтів та соціальних мереж.

Читайте нас також у Facebook, Telegram, Twitter, дивіться в Instagram