США позбавили пропагандистів Russia Today доступу до Конгресу

США позбавили телеканал Russia Today доступу до Конгресу. Фото: bun

Американці позбавили пропагандистський телеканал Russia Today акредитації при Конгресі США. Таке рішення ухвалила Галерея кореспондентів радіо й телебачення, яка керує доступом ЗМІ до законодавчого органу.

У звіті комітету канал RT назвали активним учасником російського втручання у президентські вибори у США 2016 року.

Нагадаємо: у жовтні 2017 року американська влада зажадала від Russia Today реєстрації як іноземного агента. Такі вимоги, згідно із законодавством США, висувають до компаній, що працюють в інтересах інших держав; у цьому випадку – в інтересах російського уряду. Американські спецслужби заявили, що RT брало участь у втручанні РФ у перебіг президентських перегонів, що відбулися 2016 року та внаслідок яких переміг Дональд Трамп. Тому 13 листопада російський телеканал зареєстрували як іноземного агента.

У РФ тоді пообіцяли “симетричну відповідь”. Уже 25 листопада президент Росії Путін підписав закон, який дозволяє прирівнювати зарубіжні ЗМІ до “іноземних агентів”.

Під дію закону в Росії можуть потрапити радіостанції “Голос Америки” і “Радіо Вільна Європа/Радіо Свобода”, а також телеканал “Настоящее время” і низка регіональних проектів “Радіо Свобода”.

Читайте також: З Молдови видворили двох російських журналістів, Додон не задоволений