За підсумками позачергових виборів у Ризьку міську думу проходять сім політичних сил, пише LSM.

Вперше з 2009 року проросійська соціал-демократична “Злагода” програла вибори. Вона набрала 16,89% голосів і привела до думи всього 12 депутатів. У думі попереднього скликання вона мала 21 мандат.

Переможці виборів – об’єднання “Розвиток/ЗА!” та “Прогресивні” (за їхній єдиний список віддано 26,16% голосів) – можуть отримати 18 мандатів. До них мають намір приєднатися “Нова єдність” (15,2%, 10 мандатів) та блок “Національне об’єднання” – “Латвійське об’єднання регіонів” (9,6%, 7 мандатів) і “Нова консервативна партія” (6,4%, 4 мандати). Це забезпечить необхідну більшість для ухвалення рішень у думі – 39 голосів із 60.

У такий спосіб в Ризі при владі тепер будуть партії керівної на національному рівні коаліції, і це дозволить краще налагодити співробітництво між ризьким самоврядуванням і державою.

Читайте також: Латвія побудувала паркан на кордоні з Росією. Планує ще

До речі, наприкінці червня Національна рада з електронних ЗМІ (NEPLP) Латвії заборонила трансляцію в країні семи телеканалів групи RT, яка раніше діяла під брендом Russia Today. Як пояснюють у NEPLP, ці канали перебувають під фактичним контролем й одноосібним наглядом російського пропагандиста Дмитра Кисельова.

Йдеться про телеканали RT, RT HD, RT Arabic, RT Spanish, RT Documentary HD, RT Documentary, RT TV. Згідно з доповіддю спецслужб Латвії, вони є найвпливовішими телевізійними ЗМІ, через які Росія транслює свою пропаганду в країнах Заходу.

Читайте нас також у Facebook, Telegram, Twitter, дивіться в Instagram