Редакція новинної програми Tagesschau німецького телеканалу ARD вибачилася за те, що 22 січня в сюжеті показали карту, на якій Крим було позначено як територію РФ. Непорозуміння сталося з технічних причин. Із проханням виправити помилку звернулися посольство України у ФРН і журналіст видання Bild Юліан Репке, пише Укрінформ.

У посольстві зазначають, що територію України було відображено неправильно.

“Цим ми хочемо підкреслити, що Російська Федерація анексувала півострів Крим у 2014 році на порушення міжнародного права. Цей акт агресії проти суверенної держави, перший в Європі після Другої світової війни, не визнається світовим співтовариством, включаючи Німеччину, і це закріплено в декількох резолюціях ООН. Україна вже сім років бореться за відновлення своєї територіальної цілісності та суверенітету”, – йдеться у листі посольства.

У відомстві підкреслили, що ідентифікація Криму як частини Російської Федерації є суто технічною помилкою, яку редакційна команда виправить якомога швидше.

Своєю чергою в редакції запевнили, що непорозуміння дійсно сталося з технічних причин. У відповіді, яку розмістив у Twitter Репке, вказується, що збій стався через новий плагін карти (GEOlayers): за допомогою цієї програми штрихування має бути включено вручну – на відміну від того, як це робилося раніше. Штрихування було зроблено автоматично за допомогою попередньої графічної програми, а під час підготовки сюжету помилку не помітили.

У редакції вибачились і подякували за зауваження, а також повідомили, що внесли правку в сюжет, розміщений в Інтернеті. На телеканалі підкреслюють, що неодмінно класифікують Крим як територію, анексовану з порушенням міжнародного права.