Кремль таємно фінансував медіа-компанію в країнах Балтії

Фото: AFP

Уряд Росії таємно фінансував медіа-компанії новинних сайтів Baltnews у Литві, Латвії та Естонії, які позиціювали себе як незалежні, повідомляє Buzzfeed.

Інформація про джерела фінансування Baltnews розкрилась під час розслідування кримінальної справи проти 55-річного росіянина Олександра Корнілова, який займався запуском видань Baltnews в країнах Балтії.

Зазначається, що вміст сайтів надиктовували з Кремля. Однією з основних тем видань були новини, які критикували США чи американське суспільство.

За інформацією BuzzFeed, гроші на підтримку сайтів переводились через підставні компанії за межами Росії на рахунок неурядової організації Altmedia, створеної Корніловим у 2010 році для захисту інтересів російськомовних в Естонії.

Нагадаємо, наприкінці липня зовнішня розвідка Естонії виявила серед журналістів, дипломатів, бізнесменів та політиків мережу агентів впливу Росії.

Литовські уряд і ЗМІ спільно протидіятимуть російським кібератакам