Кількість розслідувань проти Russia Today у Британії зросла до десяти

Кількість розслідувань проти Russia Today у Британії зросла до десяти. Фото: n-w.tv

Британський медіарегулятор Ofcom почав ще три розслідування проти телекомпанії Russia Today (RT), яку підтримує Кремль. Британці підозрюють RT в упередженості, пише Financial Times.

“Ми відкрили три нових розслідування, щоб перевірити чи присутня неупередженість програм і новин, які транслюють на каналі RТ”, – повідомив речник Ofcom.

Тож тепер регулятор веде щодо каналу вже десяток розслідувань.

Раніше “Український інтерес” повідомляв, що Великобританія почала розслідування діяльності пропагандистського російського телеканалу Russia Today через упередженість у висвітленні отруєння екс-шпигуна Сергія Скрипаля.

Тоді регулятор заявив, що порушення принципів об’єктивності стосується як новин, так й інших повсякденних програм.

Пропагандистський телеканал Russia Today заборонили у Вашингтоні