Британський медіарегулятор Ofcom звинуватив російський пропагандистський телеканал Russia Today в упередженості та наклав штраф у 200 тисяч фунтів стерлінгів (на момент написання матеріалу це 248 тисяч доларів або ж 6 мільйонів 322 тисячі гривень).

Регулятор виявив упередженість пропагандистів у матеріалах, що стосувалися справи отруєння ексшпигуна Сергія Скрипаля та його доньки Юлії, подій у Сирії та в Україні. Діяльність RT порушує стандарти британського мовлення, наголосили в Ofcom.

Керівництво російського телеканалу обурилося. Мовляв, штраф непропорційний та недоречний, та й взагалі вони оскаржують висновки щодо порушень у Високому суді в Лондоні. Цікаво, що санкції мають набути чинності саме по завершенню судової справи. Скоріше за все це станеться на початку 2020 року, адже слухання назначені на кінець 2019-го.

Окрім грошового покарання, Ofcom зобов’язав Russia Today продемонструвати своїм глядачам стислий висновок регулятора у формі та в час, які сам і встановить.

Про можливі санкції з боку Ofcom стало відомо наприкінці минулого року. Тоді йшлося про чвертьмільйонний штраф та можливість скасування ліцензії на мовлення. Медіарегулятор дійшов висновку, що RT порушила правила сім разів протягом шести тижнів весни 2018-го.

До речі, Роскомнадзор майже одразу розпочав перевірку ВВС і заявив, що висновок щодо корпорації ухвалюватиметься з огляду на ставлення до російських ЗМІ у Великій Британії.

Цікаво, що саме RT оприлюднив інтерв’ю з Петровим та Бошировим – отруйниками Скрипалів. Спілкувалася з ними тоді головредка каналу Маргарита Симоньян.

Ofcom – офіційний орган, уповноважений урядом Великої Британії, орган з регуляції та питань конкуренції у галузі телерадіомовлення, телекомунікацій та поштової індустрії Сполученого Королівства.

Читайте нас також у Facebook, Telegram, Twitter, дивіться в Instagram